تبلیغات با پنل اس ام اس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سامانه پیامک اس ام اس تبلیغاتی و ارسال انبوه پیامک و آدرس smsnovin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 90
:: بازدید سال : 339
:: بازدید کلی : 1762

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنل ارسال اس ام اس رايگان سامانه پيامک سامانه پيامکي پيامک تبليغاتي ارسال پيام

تبلیغات با پنل اس ام اس
سه شنبه 21 دی 1395 ساعت 18:47 | بازدید : 134 | نوشته ‌شده به دست امیدان | ( نظرات )

اگر شما در حال تلاش برای ترویج محصول خود را به جهان و رشد کسب و کار خود را، شما هیچ چاره ای جز به بازار به مخاطبان به دستگاه های تلفن همراه است. این جایی است که مشتریان خود را، به عنوان استفاده از تلفن همراه در حال حاضر برتر از "دسترسی به اینترنت ثابت" در سراسر جهان. این که آیا آن تبلیغات تلفن همراه بنر، تبلیغات که در بازی های ویدئویی به نظر می رسد، و یا کدهای QR است، هیچ کمبود روش برای گرفتن کلمه به مصرف کنندگان تلفن همراه وجود دارد.

سرویس پیام کوتاه (SMS) بازاریابی یکی دیگر از این روش ها است. این کم هزینه، بالا بازگشت سیستم بازاریابی است که با استفاده از پیام های متنی برای انتقال محتوا یا ارائه آن به مشتریان است. دلایل زیادی برای آن را امتحان کنید، از آن نسبت هزینه کم شروع، به این واقعیت که اکثریت قریب به اتفاق از متون در واقع باز و خوانده تا حدی وجود دارد. هنگامی که با موفقیت مورد استفاده، آن را ایجاد نرم افزاری موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان تلفن همراه. در زیر برخی از تاکتیک های اس ام اس موثر ترین من را دیده اند که می تواند میزان پاسخ افزایش کمک کند.

وسوسه کردن مشتریان خود را با ارائه کوپن و یا معاملات از طریق متون برای کسانی که به کسب و کار خود را SMS مشترک شوید. این باعث می شود مشتریان احساس می کنند بخشی از یک باشگاه مخفی یا جامعه است.

-  پیام را کوتاه و شیرین نگه دارید
بیش از 90 درصد از تمام پیام های اس ام اس ها در عرض 3 دقیقه به عنوان خوانده شده، و آن را یک راه صمیمی برای ارتباط با مشتریان خود را. با تنها 160 کاراکتر برای استفاده، اطمینان پیام خود را به نقطه و ارائه ارزش بالا به طوری مشتری خود را با انگیزه به پاسخ مثبت است.

 

- یک تماس به عمل روشن است.
دو عامل درایو یک کمپین اس ام اس: کلمه کلیدی و یک کد کوتاه است. اگر می خواهید مشتریان را به شرکت در یک کمپین است که آنها را به متن کلمه کلیدی خود را به تعداد پنج رقمی (کد کوتاه خود را) مطمئن شوید.

- ادغام MMS
اگر شما هم به سختی با محدودیت 160 کاراکتر، استفاده از MMS برای ارسال رایگان کلیپ های ویدئویی و یا تصاویر را به مشتریان خود را. شما حتی می توانید آدرس ها یوتیوب، به مشتریان خود تصویری در مورد کسب و کار خود را.

-گذاشتن مسابقات
هنگامی که مشتریان وارد یک مسابقه یا انتخاب کردن در، شامل وب سایت خود و یا لینک رسانه های اجتماعی در پاسخ خودکار خود را. این یک راه ساده و سریع برای مشتریان به صفحات مختلف خود را، فریبنده آنها را به کلیک بر روی لینک است.

-جهت گیری ذهنی در مشتریان
پیام های متنی می توانید کاربران خود انگیختن برای به اشتراک گذاشتن لینک رسانه های اجتماعی خود را. بهترین تبلیغات است دهان به دهان، و جایزه ارجاعات بالا خود را با یک معامله خاص و یا محصول هدیه.از جمله برخی از مرتب کردن بر اساس تاریخ انقضا را تشویق می کند تا مشتریان به پاسخ سریعتر، کمک به شما در دستیابی به نتایج یا به دست آوردن اطلاعات با بیشترین سرعت ممکن می باشد.  پنل پیامک

- پیام کوتهام منحصر

شامل این واقعیت است که معامله است که به تمام مشتریان متن VIP ارائه و آنها را احساس می کنند بخشی از چیزی خاص هستند. اگر این پیشنهاد به هر کسی در دسترس بود، پس از آن که یک مشترک کمتر جذاب می شود. 

    ارسال اس ام اس

-جذب کاربر به سمت شبکه های اجتماعی


ترویج هر مسابقه و یا قرعه کشی شما ارائه در صفحات رسانه های اجتماعی خود را از طریق متون شما مشتریان خود ارسال کنید. شما می توانید آنها بیشتر از طریق این صفحات درگیر، اما استفاده از متون خود را به آنها را مستقیم وجود دارد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: